Retourbeleid

Herroepingsrecht

Bij het herroepingsrecht gaat het om de bedenkperiode voor de consument om na te gaan of hij de gekochte merchandise daadwerkelijk wil hebben.

Om onze klanten te beschermen en om hygiënische redenen is het recht op annulering alleen beschikbaar voor producten die kunnen worden doorverkocht zonder dat dit leidt tot potentiële gezondheidsrisico's voor de consument.

Daarom zijn wij niet in staat om retouren van koekjes en crackers te accepteren, omdat we niet kunnen garanderen dat de producten adequaat zijn geconserveerd.

Je ontvangt een artikel dat beschadigd is of van onvoldoende kwaliteit

Mocht je toch een keer een product hebben gekocht dat niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, of waar eventuele schade ontstond tijdens het transport dan lossen wij dat graag met je op:

  • Meld uw probleem aan binnen 3 dagen van ontvangst, je mag de form hieronder gebruiken.
  • Vermeld in de form je naam (waarop de bestelling was gedaan), woonplaats, bestelnummer en de reden van retour.
  • Wij zullen je zo snel mogelijk contacteren, het kan gebeuren dat wij een foto van het product zullen vragen, zodat wij het defect of de conditie van het artikel kunnen beoordelen.
  • Soms is de beoordeling onmogelijk zonder het product in handen te hebben, in dat geval organiseren wij een terugzending.
  • Om het product te beoordelen, moet het altijd compleet zijn in de oorspronkelijke verpakking en verzenddoos. Geen klacht wordt goedgekeurd als een of beide verpakkingen zijn vermist.
  • Als wij je klacht goedkeuren, dan heb je recht op een terugbetaling of een vervanging.

Terugbetalingen

  • Wij betalen je terug binnen 14 dagen na onze goedkeuring.
  • Wij betalen de betaalde productprijs terug.
  • Wij betalen de oorspronkelijke verzendkosten terug alleen als alle geleverde producten beschadigd of van onvoldoende kwaliteit beoordeeld zijn.

Vervanging

  • Wij sturen je hetzelfde product of een vervang artikel van ten minste dezelfde waarde als het product niet beschikbaar is.
  • De zending van de vervanging is op onze kosten.
  • Er geldt één vervanging per klacht, de verzending van het vervang artikel is op de koper's risico; wij zijn niet verantwoordelijk als er schade  tijdens het transport ontstaat.